על עיסוי, דם, וגואה שה

הדם, החשוב מבין נוזלי הגוף, הוא מגיע לכל האיברים בגוף. האחראים בגוף על הדם הם הכבד מסנן את הדם ומפזר אותו בין הנימים בגוף, הטחול אחראי לייצור הדם, והלב אשר דוחף אותו לורידים ועורקים. שיבוש בזרימה תקינה של הדם מאופיין בכאב חד במקום קבוע, כמו כאב טרום מחזור בבטן התחתונה. הטיפול באבן גואה שה וכוסות רוח הוא דרך יעילה מאוד לשיפור זרימת הדם והקלת הכאב. 


תחשבו על הגוף כמו צנרת מאוד מסובכת בנויה צינורות וצמתים, כאב נוצר כאשר יש ״סתימה״ בצנרת והדם לא מצליח לזרום חלק בתוך הצינור, עיסוי האזור הכואב עם אבן גואה שה מעביר הרבה דם לאזור, לכן נוצרת האדמומיות על העור, על ידי הזרמת הדם מאזור ״חסום״ מתאפשרת שוב זרימה תקינה של דם חדש למקום הכואב.


הטיפול בגואה שה (מלבד הטיפול פנים שאנחנו ממליצות מאוד לשלב בשגרת טיפוח) מתאים בעיקר לשרירים, לכאבים בחלק העליון של הגב, הכתפיים והשכמות, אך ניתן לטפל בכל חלקי בגוף גם ברגליים ובידיים ובגב התחתון .

הטיפול מתבצע בעזרת מריחת שמן או במקלחת תחת מים זורמים, כדי למנוע את החיכוך של האבן על העור, כיוון ההחלקה של האבן הוא לכיוון אורך השריר, מהצוואר לכתפיים, מהאגן לרגליים, מהחזה לשכמות. 

הטיפול יכול להיות לא נעים, אך יעיל מאוד ויכול להקל על כאבים באופן מיידי, גם כוסות רוח עוזרות מאוד במצבים דומים, ממליצות לך לקנות סט הביתה, בשבילי זה חלק בלתי נפרד מהשגרה..


טיפול בילדים

ניתן לטפל בילדים מהרגע שהם מוכנים ומבינים את הטיפול, ניתן לתת להם לשחק עם האבן קצת על השטיח, ולעשות מזה משחק שמטפלים אחד בשניה, חשוב לזכור שהגוף שלהם עדין כך שמעבירים את האבן ביתר עדינות על העור ולזמן קצר עד שהילד מתרגל לכך, זה יכול להשאיר סימנים על העור.. 

אני יכולה לספר שכאשר ארי קצת מצונן ומשתעל אני מבצעת את העיסוי עם הגואה שה באיזור בית החזה והגב העליון, זה מייד מסייע לו בנשימה, מקפידה לדבר איתו על כך לפני ולתת לו לעסות את עצמו או אותי לפני שמתחילה, כמובן שבעזרת שמן כדי להחליק את האבן- לרוב גם עם שמנים אתרים שנוגעים בנושא הנשימה.. 

עיסוי גואה שה גוואשה

מזכירות שכל המידע המתפרסם באתר אינו מהווה עצה רפואית. חובה להיוועץ בבעל מקצוע מתאים לפני תחילת שימוש כלשהו בכל מוצר או תכשיר. 


השאירי תגובה

×